Doklidu není magazínem, který se točí výhradně kolem dřevostaveb. Svět je daleko pestřejší a my se rozhodli dát té pestrosti prostor.
Dřevostavby nás sice živí, na práci se dřevem a stavění domů jsme si vybudovali živobytí, dávalo by tedy smysl šířit odborný obsah a budovat si tak značku, ale rozhodli jsme se jít jinou cestou.
Trochu se upozadíme a necháme prostor zajímavým lidem. Kolem je jich spousta a nás baví poslouchat jejich příběhy.
Společným jmenovatelem Doklidu tedy nejsou domy ze dřeva ani technologie stavby, naopak vyrážíme do zdánlivě nesouvisejících oborů: mezi zkušené i začínající architekty a architektky, svářeče, parketáře, zahradníky, písmomalíře, stavitele letadel…
Zajímá nás jejich nadšení pro kvalitní práci a také přesah, který svým přístupem vytvářejí a který má sílu pozitivně ovlivňovat společnost.
Doklidu je tedy náš B2C komunikační a marketingový kanál. Jeho pomocí šíříme hodnoty, které nás oslovují a se kterými souzníme.
Věříme, že přichází generace velkých nároků. Zákazníci, kteří neřeší pouze cenu a co za ni dostanou, ale velkou roli v jejich rozhodování začíná hrát mindset a přístup toho, komu své peníze svěří .
Přejeme vám dobré čtení: www.doklidumag.cz