Doklidu? To je prostor inspirace a dobrých nápadů

Řekli jsme si, že existují zajímavější způsoby jak utratit peníze, než je nacpat do internetové reklamy. Nebo do sociálních sítí. Tak jsme založili Doklidu. Online magazín o dobrém životě.
Doklidu? To je prostor inspirace a dobrých nápadů

Doklidu není magazínem, který se točí výhradně kolem dřevostaveb. Svět je daleko pestřejší a my se rozhodli dát té pestrosti prostor.

Dřevostavby nás sice živí, na práci se dřevem a stavění domů jsme si vybudovali živobytí, dávalo by tedy smysl šířit odborný obsah a budovat si tak značku, ale rozhodli jsme se jít jinou cestou.

Trochu se upozadíme a necháme prostor zajímavým lidem. Kolem je jich spousta a nás baví poslouchat jejich příběhy.

Společným jmenovatelem Doklidu tedy nejsou domy ze dřeva ani technologie stavby, naopak vyrážíme do zdánlivě nesouvisejících oborů: mezi zkušené i začínající architekty a architektky, svářeče, parketáře, zahradníky, písmomalíře, stavitele letadel…

Zajímá nás jejich nadšení pro kvalitní práci a také přesah, který svým přístupem vytvářejí a který má sílu pozitivně ovlivňovat společnost.

Doklidu je tedy náš B2C komunikační a marketingový kanál. Jeho pomocí šíříme hodnoty, které nás oslovují a se kterými souzníme.

Věříme, že přichází generace velkých nároků. Zákazníci, kteří neřeší pouze cenu a co za ni dostanou, ale velkou roli v jejich rozhodování začíná hrát mindset a přístup toho, komu své peníze svěří .

Přejeme vám dobré čtení: www.doklidumag.cz